Name:(Phoebe-Source)
Admin: Trixie
CoAdmin: -
Host: www.blogger.com
Browser: Google Chrome
Opera
Mozilia Firefox
Skin:#5: Magic Colors
Deschidere: 17 Septembrie 2013

 
Chat box este doar pentru affiliate
 
 
 
Designed By:
Code Base:
 
 
 
" Interviu Phoebe Tonkin
Posted by Trixie Posted at sâmbătă, 22 septembrie 2012 & time 13:49 | 0 comments

Am gasit pe PopSugar.com un interviu cu Phoebe Tonkin
in care vorbeste despre rolul ei in TVD dar si multe altele.
Deci, hai sa vedem:

PopSugar: Felicitari pentru rolul tau in The Vampire Diaries,
ce ne poti spune despre personajul tau?
Phoebe: O joc pe Hayley, o veche prietena a lui Tyler care 
este varcolac. Ea calatorea si a venit sa-si vada vechiul prieten.
Ceea ce cam pune bete in roate relatiei lui cu Caroline.

PS: Cum a fost experienta ta la filmarile "Bait 3D" ?
PT: Uda! Am petrecut sase saptamani plini de apa pe un dulap.
Dar a fost atat de amuzant! Dan Wyllie este atat de glumet, ne-a
facut sa radem in fiecare zi. A fost o experienta minunata, si eu
nu am mai lucrat cu camere 3D pana acum deci am invatat multe.

PS: Ai facut si filme si seriale TV, ai o preferinta? Care sunt
diferentele?
PT: Am fost foarte norocoasa ca si filmele si serialele in care
am jucat au fost productii mari. Cred ca cea mai mare diferenta
este ca in televiziunea Americana orele sunt mai lungi, dar cu 
amandoua incerci sa spui o poveste. La filme stii ce se intampla
cu personajul tau pana la sfarsit. Este un proces mai mic. La TV
nu prea stii unde o sa ajungi.

PS: Ne poti spune cum ti-a fost prima data cand te-ai mutat in
SUA? Cum te-ai descurcat?
PT: Am fost foarte norocoasa pentru ca Claire Holt se mutase
deja cu cativa ani inainte deci mi-a aratat cam cum se trag sforile
pe acolo. Am fost de asemenea destul de norocoasa ca am avut
un agent, deci cand am ajuns acolo aveam deja un apartament si
am inceput sa merg la auditii din prima!

PS: Care a fost cel mai "pisca-ma" moment al tau pana acum?
(Primirea unui rol, sau sa intalnest o celebritate !?!)
PT: A fost minunat sa primesc rolul in The Secret Circle. Am
fost la multe auditii, iar cea pentru TSC a fost ultima. Intr-un
moment eram ingrijorata in legatura cu cat timp voi mai sta in
Los Angeles, si in al doilea minut zburam in Vancuover pentru
filmari.

PS: Cu care australieni te intalnesti aici in America? Stiu ca esti 
buna prietena cu Teresa Palmer!
PT: Teresa Palmer este o fata atat de frumoasa, am fost norocoasa
sa o intalnesc aici. Claire Holt si eu suntem prietene de cand aveam
15 ani, ne-am intalnit la filmarile H2O.

PS: Cat de des poti merge in Australia?
PT: Voi merge acolo de Craciun. Abia astept sa inot la plaja Balmoral
si sa merg la North Bondi Italia cand ma intorc. Imi este foarte dor de
casa dar familia m-a vizitat aici de cateva ori!

PS: Cum se diferentiaza fanii australieni de cei internationali?
PT: Cred ca sunt cam la fel. Este atat de frumos sa intalnesti
oameni care te sustin si le pasa de ceea ce faci. Sunt multi fani
H2O in America, ceea ce este amuzant, pentru ca e un serial
australian, dar cred ca are o baza de fani mare datorita postului  
Netflix.

PS: Ce iti place sa faci in timpul liber?
PT: Imi place sa iau lectii de dans, pilates, sa merg si sa vad trupe live
si sa stau la plaja.

Etichete: ,

 

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Share this post please