Name:(Phoebe-Source)
Admin: Trixie
CoAdmin: -
Host: www.blogger.com
Browser: Google Chrome
Opera
Mozilia Firefox
Skin:#5: Magic Colors
Deschidere: 17 Septembrie 2013

 
Chat box este doar pentru affiliate
 
 
 
Designed By:
Code Base:
 
 
 
" Va multumesc! :*
Posted by Trixie Posted at miercuri, 8 mai 2013 & time 19:24 | 0 comments


Hristos a inviat! :) In primul rand vreau sa imi cer scuze ca iar nu prea am m-ai
postat dar am fost ocupata in ultima vreme si nu am putut :D  Iar apoi, dupa cum 
vedeti mi-am schimbat layout-ul care este facut de xTheo si ii multumesc mult pentru
ca este un layout foarte, foarte frumos ♥ Si vreau sa ii m-ai multumesc mult si pentru 
modificarea pozelor de la Family & Visit us ^_^.  Acum ca am terminat de multumit lui
xTheo, vreau sa va multumesc si voua, tuturor sufletelelor care mi-au vizitat blogul
deoarece acum am 4000 si ceva de vizite, care pentru mine inseamna mult :X
Aceasta postare este una de multumiri si sper ca urmatoarele sa fie cu stiri si poze noi
cu Phoebe Tonkin. :) Va iubesc :*

CREDIT LAYOUT & POZE FAMILY + VISIT US: 

 

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Share this post please