Name:(Phoebe-Source)
Admin: Trixie
CoAdmin: -
Host: www.blogger.com
Browser: Google Chrome
Opera
Mozilia Firefox
Skin:#5: Magic Colors
Deschidere: 17 Septembrie 2013

 
Chat box este doar pentru affiliate
 
 
 
Designed By:
Code Base:
 
 
 
" Am revenit!
Posted by Trixie Posted at miercuri, 5 februarie 2014 & time 13:17 | 0 comments

Heii! :) Bine v-am regasit pe acest site dedicat in totalitate frumoasei actrite Phoebe Tonkin. <3
Dupa cum vedeti mi-am schimbat layout-ul, care este creat de Yonutzz si careia ii multumesc foarte mult. :)
Eu voi posta doar in timpul vacantei si in weekend [uneori] & sper sa fiu cat de activa pot pe site. Vreau sa va mai anunt ca cine este interesat sa fie co-admin pe site este bine venit cu conditia sa fie fan Phoebe Tonkin, deci.. cine vrea ma poate contacta pe sunphoto sau pe mess [dar nu prea intru].
Cam atat in aceasta postare... :) Va astept cu drag parerile voastre in chatbox despre layout, site. Va pup. :3
 

 

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Share this post please